Wij zijn TaskHero

Ambitieus, flexibel, toegankelijk, persoonlijk en probleemoplossend dat is wie TaskHero is en hoe TaskHero operationeel draait. Voor TaskHero is geen klus te groot. Met enthousiasme bijten wij ons vast in jullie personele vraagstuk.
Of dit nu gaat om een tijdelijke medewerker voor een dag, het werven van de allerbeste Held voor jouw functie,
een project van 300 personeelsleden inclusief projectmanagers of alles daar tussenin.
Wij staan voor jullie klaar en zijn de Held voor jouw organisatie.

Graag stellen wij ons team aan je voor, zodat je een goed beeld hebt bij wie je terecht kunt met de juiste vragen.


team picture

Tessa Rijn

Algemeen directeur

“Ik zie de flexibilisering van de arbeidsmarkt als iets positiefs. Bedrijven kunnen tijdelijke krachten inhuren tijdens piekperioden en wij helpen jonge mensen aan brede werkervaring.”

Als algemeen directeur begon zij TaskHero in 2009 vanuit de wens om junior medewerkers mee te kunnen laten groeien in de arbeidsmarkt wanneer zij kunnen en willen. Eerst met scholieren, later ook studenten en nu flexibiliteit bijna geïntegreerd is in de hele markt, gelooft zij dat deze manier van werken voor iedereen beschikbaar moet zijn.

Albert Kruiswijk

​Business Unit Retail​

"Met mijn passie voor recruitment zorg ik voor de juiste kandidaat op de juiste plaats. Sinds ik bij TaskHero werk heb ik al enorme stappen gezet door alle kansen die hier geboden worden."

Een achtergrond in retail, sales en de horeca uitzendbranche én met een enorme passie voor recruitment, ‘de juiste mensen op de juiste plaats’, maakte Albert bij uitstek dé geschikte kandidaat om de tak retail binnen TaskHero uit te breiden en te leiden. Met zijn engelen geduld en eeuwige enthousiasme is hij samen met Denise van Dijk verantwoordelijk voor projecten varierend van 5 FTE tot ruim 300 FTE. Geef Albert de juiste uitdaging en hij maakt er een succes van, beloofd.

Romy Heesbeen

Business Unit Hospitality​

"Ik kan al mijn ambitie en energie loslaten op het oplossen van personeelsvraagstukken. Ik zie het vaak als een puzzel die ik opgelost wil hebben. Hierbij vind ik ook het maatschappelijke onderdeel belangrijk, waarbij ik ervoor kan zorgen om jonge mensen de juiste ervaring mee te geven."

Heb je onze telefoon jingle wel eens gehoord? Dan krijg je als eerste deze enthousiaste dame aan de lijn. Romy is te omschrijven als een echt mensen mens, ze wil het beste voor iedereen. Zowel voor de klant, als voor onze werknemers. Dat maakt haar dan ook een uitstekende accountmanager Hospitality, Events en flex; gastvrijheid en mensgerichtheid zit in haar bloed. Romy weet voor elke uitdaging wel een goede oplossing, ze helpt je dan ook graag.

Marissa Hiemstra

Administratie

"Het doen van de financiële administratie bij TaskHero is een verrijking op mijn studie en geeft mij de mogelijkheid om te ontwikkelen in iets dat ik heel leuk vind om te doen."

Soms ontmoeten we een talent, en die willen we dan direct toevoegen aan het team. Marissa blijkt zo’n talent te zijn op financieel gebied. Sinds haar 18e werkzaam bij TaskHero en samen vormt ze een team met Nikki Leeuwis. Zij is verantwoordelijk voor de administratie. Naast haar baan bij TaskHero is Marissa ook nog Accountancy studente in Utrecht.

Nikki Leeuwis

Administratie

"Drie jaar geleden ben ik als administratie Held begonnen, ondertussen ben ik hoofd administratie en is TaskHero ontzettend gegroeid. Heel gaaf om dat van dichtbij mee te maken!"

Ondertussen alweer sinds 2015 bij ons werkzaam. Begonnen op de lichte administratie, maar als snel nam zij de gehele administratie op zich. Nikki staat bekend om haar strakke structuren en behalen van al haar deadlines, maar ook om haar doorzettingsvermogen om complexe zaken uitgezocht te krijgen. Als er denkwerk nodig is, dan heeft Nikki het zo opgelost. Nikki vormt samen met Marissa Hiemstra, team financiële administratie waarin zij ook verantwoordelijk is voor de salarisadministratie en het debiteuren & crediteurenbeheer.

Regina Jackson

Business Unit Office​

"TaskHero geeft je ontzettend veel kansen om jezelf te ontwikkelen. Wij koppelen de juiste persoon aan een openstaande vacature. Kandidaat blij, opdrachtgever blij, ik blij!"

Binnengekomen tijdens haar laatste studiejaar, een vrouw met een krachtige mening en visie over hoe zij haar toekomst ziet. Haar ambitie is eindeloos. Met deze reden is Regina dan ook verantwoordelijk voor de Unit Office Recruitment. Zij koppelt de juiste starters en ambitieuze werknemers aan de vacatures van onze opdrachtgevers. Ze weet exact wat ze zoekt in een profiel; juist! Die ambitie en passie! Bij Regina kun je terecht wanneer je echt een uniek talent zoekt voor een vacature of wanneer je een hulpvraag hebt op administratief gebied. Zowel met spoed of als je rustig op zoek wilt naar dat ene pareltje.

Jamie Dupont

Business Unit Hospitality ​

"Bij TaskHero kan je jezelf ontwikkelen, ik ontwikkel me iedere dag weer! Dit is iets wat ik ook voor mijn opdrachtgever en held wil! samen ons ontwikkelen!"

Jamie vormt samen met Romy team Hospitality, Events en flex. Zij zijn samen de motor achter de planning. Geen uitdaging is voor Jamie en Romy groot genoeg, zij fixen het wel. Jamie heeft een duidelijke kijk op hoe ze de boel graag georganiseerd ziet en informeert onze klantportfolio hier dan ook graag over. Ze is iemand die met je mee wil denken om de beste output te krijgen. Tevens is ze het eerste aanspreekpunt van een groot deel van onze Helden, zij begrijpt wat Helden nodig hebben en zoeken in een bijbaan. En daar zorgt zij met veel plezier voor!

Yolanda Roosenstein

Business Unit Callcenters​

"De beste match tot stand laten komen tussen de veelzijdige opdrachtgevers en de enthousiaste kandidaten; dat is het leukste aan mijn job! Het plaatsen van doorgewinterde verkopers tot klantvriendelijke medewerkers met engelengeduld; geen één dag bij TaskHero is hetzelfde!"

Zij is iemand die houdt van een uitdaging en duidelijkheid, een project waar ze zich in vast kan en mag bijten. Ze krijgt dingen gedaan met haar charme en duidelijke visie. Yolanda is verantwoordelijk voor de invulling klantenservice- en salesfuncties bij onze opdrachtgevers. Zij beheert onder andere een aantal grote callcenters. Zij zet hier de juiste flexibele helden in voor de gevraagde functies. Heb je een uitdaging? Ga deze dan vooral met Yolanda aan, want ze regelt het wel.

Denise van Dijk

Business Unit Retail​

"Als net afgestudeerde op de arbeidsmarkt biedt TaskHero mij de kans om mijzelf te ontwikkelen. Met veel enthousiasme doe ik nu ervaring op in de veelzijdige wereld van de uitzendbranche. De dynamiek in het bedrijf zorgt ervoor dat iedere dag anders is en dat ik iedere dag opnieuw met plezier aan de slag ga voor team Retail samen met Albert!"

Denise vormt samen met Albert Business Unit Retail. Ze kwam binnen als parttime projectmedewerker terwijl ze nog deeltijds werkte bij ABN AMRO op de afdeling events. Haar sterke punt is structuur, dit bleek al snel de juiste aanvulling bij team retail. Al vroeg tijdens het project is er besloten om Denise in voltijds dienstverband aan te nemen om Business Unit Retail samen met Albert op de kaart te zetten. Denise is te omschrijven als een ambitieus, vrolijk en gestructureerd persoon. Met haar passie en enthousiasme en liefde voor structuur zorgt zij voor de juiste toevoeging aan team retail.

Mattias van den Belt

ICT

"De kans die ik krijg bij TaskHero om mezelf te bewijzen, wil ik volledig benutten. De korte tijd dat ik mag werken bij TaskHero ervaar ik zeker als een leerzame en vooral toffe periode, waarbij ik mee mag bouwen aan de applicatie."

Lang hebben we bij TaskHero gezocht naar zo iemand als Mattias, hij verstaat de taal van het programmeren maar ook van onze bedrijfsvisie; ambitieus, jong, flexibel en houdt van problemen oplossen. Hij is betreft logica zeer goed onderlegd maar beschikt ook over voldoende creativiteit. Met zijn skills ondersteunt hij het management bij data rapportages om zo de organisatie ook data technisch goed te stroomlijnen.


Tessa
Albert
Romy
Marrisa
Nikkie
Regina
Jamie
Yolanda
Denise
Mattias
  Tijdelijk personeel inhuren

Bij TaskHero kunt u snel terecht voor al uw kantoorwerkzaamheden, horecaklussen en promotiewerk, maar ook voor project management, werving & selectie en werkzaamheden binnen de retail & logistiek.

  TaskHero B.V.

Pythagoraslaan 101
6e verdieping
3584 BB Utrecht

030 260 00 87
Neem contact op
Openingstijden :

ma t/m vr   7:00 - 19:00
za en zo   7:00 - 10:00